Inlägg
Mot ljusrosa bakgrund syns konturerna av demonstrerande människor. I förgrunden syns en hand som håller i ett plakat med en feministsymbol på, en hand som håller i en megafon och en hand som håller i ett plakat som det står

Var med i planeringen för vårens högtidsdagar

Är du en riktig doer som vill att vårens högtidsdagar 8 mars (internationella kvinnodagen) och 1 maj (arbetarrörelsens internationella högtidsdag) ska bli någonting alldeles extra? Då behöver Vänsterpartiet din hjälp.Vi vill skapa professionella, välorganiserade arrangemang i länet och söker nu dig som vill ingå i en arbetsgrupp för att planera och samordna arrangemangen. Du behöver inte ha några särskilda förkunskaper, bara ett starkt engagemang.Arbetsgrupperna inför 1 maj kommer att bestå av representanter från distriktsstyrelsen och partiföreningarna, men vi söker nu brett efter fler intresserade.Anmäl ditt intresse till [email protected], så tar vi kontakt med dig och jobbar tillsammans för att skapa riktigt bra arrangemang.